“e-neaionia.gr: Μια νέα ιστοσελίδα για την πόλη μας” Του Γιάννη Βέλλη

673

Παρότι η πόλη μας, η Νέα Ιωνία Αττικής, έχει εδώ και χρόνια μια σειρά αξιόλογων ιστοσελίδων με ειδησεογραφικό ή  γενικότερο ενδιαφέρον, που βελτιώνονται τακτικά εμφανισιακά αλλά και σε όλα τα επίπεδα, σήμερα έτυχε να δω μια νέα ιστοσελίδα που ίσως να ξεκίνησε μέσα στο τριήμερο. Στημένη πάνω σε template της WordPress, με κάποια θέματα περισσότερο πολιτιστικά και γενικού ενδιαφέροντος. Φυσικά της εύχομαι, καλή επιτυχία, γιατί όσο περισσότερη ενημέρωση υπάρχει, τόσο καλύτερη αυτή στη γενικότερη εικόνα της και μέσα από τον θεμιτό ανταγωνισμό. 

Όπως διαβάζω στο σημείωμα της σύνταξης, έχει πρώτο στόχο την ενδυνάμωση της αγοράς και της προβολής, κάτι σαν εμπορικός οδηγός. Ειδικότερα: “To “e-neaionia.gr” είναι ένα καινοτόμο project, με σκοπό την ενδυνάμωση του Εμπορικού χαρακτήρα της πόλης μας. Ξεκίνησε ως παρεΐστικη ιδέα, μιας ομάδας φίλων και συνεργατών, που ασχολούνται χρόνια επαγγελματικά με το marketing, τη δημοσιογραφία, τα social media και τη θετική ψυχολογία.”

Ως εδώ όλα καλά. Όταν όμως θέλεις να ενδυναμώσεις την τοπική αγορά, επισκέπτεσαι πρώτα τον εμπορικό σύλλογο, τις ενώσεις επαγγελματιών όλων των ειδικοτήτων, τον ΟΑΕΔ, κ.ά. Θα μου πείτε, ίσως είναι νωρίς ακόμα. Αλλά κάποιος που ασχολείται χρόνια και επαγγελματικά, όπως αναφέρεται στο συντακτικό σημείωμα, τα γνωρίζει διαδικαστικά αλλά και θεσμικά. Για αυτό υπάρχει και η έρευνα αγοράς, που προηγείται της δημιουργίας ιστοσελίδας.
Ο φίλος μου Βασίλης Μαγγαναδέλλης (που χάθηκε πρόσφατα), όπως και εγώ, αλλά και μερικοί μετά από εμάς στο χώρο της δημοσιογραφίας & του marketing κάπως έτσι θα λειτουργούσαν. Ελπίζω αυτό να προστεθεί στην ενημέρωση της αναφερόμενης ιστοσελίδας το επόμενο διάστημα. Οι επαγγελματικές οργανώσεις, ενώσεις γενικότερα, δεν είναι διακοσμητικές. Έχουν γνώση καλύτερα από όλους μας για τις αγωνίες, τα προβλήματα του χώρου, αλλά και ιδέες για το μέλλον εφαρμόσιμες, που θα μπορέσουν να κάνουν μια καλή επανεκκίνηση της αγοράς αυτής. Αν όχι στα επίπεδα του παρελθόντος, αλλά σε επίπεδα ασφαλούς βιωσιμότητας.
Ένα άλλο στοιχείο που δεν είδα, είναι η αρθρογραφία. Έστω και αυτή η περιορισμένη στο θέμα της αγοράς.  Όταν έχεις αγορά, έχεις και μια σειρά πρωτότυπης αρθρογραφίας πάνω σε αυτή. Για την ενημέρωση του χώρου. Εάν θέλεις να είσαι χρήσιμος και λειτουργικός.
Όπως ο κάθε λογικά σκεπτόμενος επισκέπτης μιας ιστοσελίδας, προσπάθησα να δω μέσα από την επικοινωνία, αφού στο συντακτικό σημείωμα δεν υπήρχαν ονόματα, τους ιδιοκτήτες ή έστω τη σύνθεση της ομάδας σύνταξης & marketing. Με έκπληξη βρέθηκα σε ένα ξερό: “Για Ειδήσεις, Εκδηλώσεις, Παρουσιάσεις Επιχειρήσεων και Άρθρα επικοινωνήστε μαζί μας στο email: infoneaionia@gmail.com “.  Όταν επικοινωνείς με οποιοδήποτε, ξέρεις ποιος είναι. Έτσι είναι το δημοσιογραφικά και δεοντολογικά σωστό. Δεν επικοινωνείς με τον “κανένα” που στα κέφια του θα σου δημοσιεύσει ή θα σου απορρίψει κάτι.
Αναφέρεστε σε ειδήσεις, εκδηλώσεις, κ.ά. Αυτές αφορούν μόνο τον εμπορικό και βιοτεχνικό κόσμο ή τα πάντα στην πόλη; Είναι πολύ γενικό, σαν να “φωνάζει” στείλτε ό,τι έχετε και εμείς εδώ είμαστε για εσάς…
Κλείνοντας, θέλω να τονίσω ότι αναφορές όπως: “Χωρίς εξαρτήσεις από κέντρα διοίκησης, κόμματα ή … χρώματα”, δεν λένε στην εποχή μας τίποτα, ούτε σε νεότερες ούτε σε μεγαλύτερες ηλικίες.
Θα ενταχθώ στις ομάδες και σελίδες σας, στα social media, όταν ξέρω τα ονόματά σας. Δεν μου αρέσουν οι τυφλές εντάξεις, σε κάτι που δεν γνωρίζω ούτε από ποιον υποστηρίζεται στις ειδήσεις και το marketing που προσφέρει. Δεν έχω πρόβλημα με τα “κόμματα και τα αρώματα”, ούτε με την άλλη πλευρά, την απολιτική. Αλλά έχω πρόβλημα με ανθρώπους που λένε μισές αλήθειες.
Υ.Γ. Η ιστοσελίδα στον επισκέπτη δεν δείχνει ασφαλής γιατί δεν είναι. Οπότε αναγκαία η άμεση διόρθωση. Με την ευκαιρία της αναφοράς, ας κάνει το ίδιο και ο Δήμος Νέας Ιωνίας, στην επίσημη ιστοσελίδα του http://www.neaionia.gr  το κόστος είναι ασήμαντο.

 

GOLD Διαφήμιση